im back


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ursäkta men hur många gånger fick du lov att bleka för att få tillbaka den blonda färgen? vill nämligen tillbaka från rött (färgat två gånger) till blont men dör hellre än att ha brandgult hår i veckor.

mvh

2011-01-19 @ 16:55:45
Postat av: elin

hej! jag blekte hela håret två gånger med starkaste blekmedlet som fanns på hm. efter det var håret gult/ljusorange. färgade då med loreals pärlemorfärg som tar bort varma oönskade toner, färgade då en gång till med loreals ljusare askblonda färg (helsinki 10.). jag gick från rött till blond på två dagar. har dessutom silverschampoo jag alltid använt mig av då jag fått gula/oranga nyanser i håret. (funkar svinbra)

2011-01-19 @ 21:40:28
URL: http://vulgardisplayofelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok ok tack så mycket. men vet fasen inte om mitt hår skulle palla allt detta då det redan är rätt slitet.

2011-01-20 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0