kuken

helvetes jävla helvete. jag spyr på hela lokalbefolkningen. vem passar bättre in i en mia skäringer-publik än jag? ingen kan jag ärligt säga. ändå kan jag inte se hennes föreställning ihelgen eftersom varenda biljettjävel är såld, för länge sedan. vill inte ens veta vad för pack som lyckats norpa åt sig. jag hade aldrig pengar till att köpa en. jag lever inte lyxliv. jag badar inte i pengar. jag har inte råd att avvara 400 spänn för att jag har lust att göra något kul ibland. jag har förövrigt sällan över 400 spänn på kontot. jag lever på bidrag. har gjort sedan jag slutade skolan. existensminimum. jag måste tyvärr prioritera mat. tack för mig, jag heter mia och sover hos klara inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0