krograpport för skoj skull

pipes - där får man gott nöja sig med att lyssna på guns n' roses eller tenacious d. dock väldigt bra och mysigt ställe som oftast håller öppet. trevlig personal + vakter. hade ju dock kunnat variera musiken liiite. after worken måste jag ge ett stort plus.

sjöbris - mitt absoluta favoritställe om somrarna. tycker det är härligt att det främst är äldre som huserar där. enda packfria zonen i stan. härlig personal och otrolig musik. ångbåtsbluesen är det bästa. livespelningarna ger sjöbris toppbetyg.

vita björn - enligt mig blekt i jämförelse med sjöbris. det positiva är väl att man alltid får plats där då alla helst håller till på den andra båten.

olearys - dyrt och fyllt av sportpack. det är väl dit man går då inget annat har öppet..

trädgården - det har sina ups and downs. gillar det överlag då åldersgränsen är 18+ och jag har många yngre vänner. en klar meet up spot och är, då det spelas bra musik, fantastiskt trevligt. även billig alkohol + centralt.

Kommentarer
Postat av: bibi

haha jag har aldrig fattat vad som är skillnaden på sjöbris och vita björn, är alltid för full.

2010-07-11 @ 17:02:08
URL: http://bibss.blogg.se/
Postat av: elin

hahaah men det ligger fan något i det, ser likadant ut både invändigt som utvändigt!

2010-07-11 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0