mine mine mind

klev upp klockan åtta. har precis ätit en ordentlig frukost, sökt lite jobb. börjar om med lchf-dieten idag. är dags att göra något åt matintaget. både jag och alex ligger i ångest över att vi äter svinföda. spagetti, nudlar, ketchup och exempelvis vitt bröd är inte så gott och varierande. det bästa med denna dag är att jag, som tidig födelsedagspresent, ska få hämta ut skorna jag beställt i smyg = MATERIELLA LYCKAN. och jesper fyller år på torsdag så på fredag blir det rövartåg!! dessutom får jag nog mina pengar i veckan, en bra vecka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara påpeka att du är otroligt snygg! är inte ensam om att tycka det. så varför banta?

2010-01-25 @ 17:26:33
Postat av: Elin

åh tack du, blir jätteglad. vill klargöra att jag inte börjar med dieten för att banta. jag vill främst äta hälsosammare och visst är det väl roligt att prova något nytt!

2010-01-25 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0