ons

gårkvällen var mycket angenäm, det börjades hemma hos mig med club niska. när det var dags att cykla ned till stan så ramlade jag med cykeln som faktiskt blev krakulerad, ojade mig hela vägen till staden. två våningar var ett skämt som inte var utav denna värld, den enda musiken som bjöds på var fulla svin som sjöng falskt, sved i öron. dessutom var det lite för mycket stress. kloka som vi är vandrade vi mot pipes istället, bästa valet vi gjort tror jag. jag tog min VB oskuld och jag konstaterade att det var det godaste jag druckit, mark har rätt. och jag älskar min jennifer! ikväll skall jag bada i ett hav made of chips and godis tillsammans med en annan jag älskar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0