PRESSE

nu var det ett tag sedan jag lade min otroliga avföring här på min meningslösa lilla dagbok i elektronisk form. jag har hunnit bli ägare av en compaq presario CQ60 notebook PC, nöff voff och ciiicht! jag har även börjat få viss städmani, jag städar hela tiden. minsta damm, säd eller urin gör att jag vill sanera mitt rum. det är ganska bra tror jag med tanke på att jag bott i ett jävla råttbo de senaste tio åren av mitt liv, dvs när min mors intresse för att hålla mitt rum städat sakta började dö ut. min numera bortgångna astma kan ha att göra med mina dåtida svinerier. när jag bara brydde mig om att skopa glass ur glasspaketet, beverly hills 90210 och huruvida kelly och dylan skulle finna varandra igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0