obildade nötter i typ världens mest bildade land

vart är tellus påväg? snokade just omkring på apberget.se, förövrigt en utav mina favoritsysslor framåt småtimmarna, när jag kollar runt så läser jag hur en brud ifrågasätter vad en systemåterställning är (i datorernas värld). jesus moder maria det visste jag när jag var nio år gammal, jag visste även hur man genomförde en sådan. systemåterställning är grunden till allt, krånglar något = systemåterställ och allt är tiptop igen. de som inte vet vad det är förtjänar inte heller att veta.

ett annat fenomen allmänheten börjat uppmärksamma, främst årskull 90, är AVSLUTNINGSBALEN! hahahhaha. underliv. efter alla dessa år av fiaskon tror jag faktiskt att jag bojkottar hela grejen. tanken av att bränna tusentals kronor på att se ut som en porslinsdocka har faktiskt aldrig slagit mig. det är så amerikanskt som det kan bli. my sweet 16 vibbar.

Kommentarer
Postat av: Gilmour

eller så glider du dit utan att satsa en massa bara? kör ba ledigt och se cool ut. gå med din karl och se ut som man borde om det var '85!

2009-01-08 @ 01:43:14
Postat av: Comfortably

haha ja vem vet, om jag mot förmodan går dit så blir det väl '85 stuket jag kör på! revolt

2009-01-08 @ 10:43:28
Postat av: sdfsdji

men samtidigt, hur roligt är det att se helt förstörd ut i jämförelse med alla andra? haha

balen är det största skämtet, kan inte se något

positivt med den alls

2009-01-08 @ 11:46:45
Postat av: Anonym

näe det kan fan inte jag heller, hänga där med brat eliten (L)

2009-01-08 @ 16:43:36
Postat av: hsalS

dock finns det väl inget som är mer pinsamt än att faktiskt bry sig om att man itne är lika exklusiv som alla bratäckel som lägger ut 90000 på kläder...

2009-01-08 @ 23:13:49
Postat av: elin

haha jag personligen bryr mig INTE om att jag har det billigaste kladdkläderna i jämförelse med umeås brats. trivs faktiskt mycket bra i det. jag skulle faktiskt kunna gå på bal i jeans.

2009-01-09 @ 13:58:47
Postat av: Julia

Elin! Du råkar inte ha frågorna om existentialismen som vi har på filosofin? Vore råbra för jag hittar inte mitt papper någonstans..

2009-01-09 @ 15:45:38
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: ELIN

jo julia, det tror jag faktiskt att jag häftat in i min lilla pärm! ska kika.

2009-01-09 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0