lurvas

alexander sover nerbäddad i mitt musse pigg täcke och är gulligare än en liten cocker spaniel valp. vill inte väcka honom men jag tänker samtidigt inte vara lugn när top model börjar inom tolv min. stackarn. och ja, idag har jag spenderat lite quality time med min käraste kusin. jag följde med henne som "rådgivare" till tatueringen hon tänkt göra. nu är tatueringen bestämd (dösnygg) och tiden bokad. jag är avundsjuk. måste tas tag i efter stockholmstrippen. vi avrundade dagen med amerikansk pizza på queens. pistoler och rosor.



Kommentarer
Postat av: Julia

hur kunde jag missa top model.. vad är mitt liv.



vet du, du har förresten skrivit ett av de finaste blogginlägg jag vet. det som handlar om din framtida gård! jag älskar det

2009-02-10 @ 23:14:16
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0