telefonförsäljeribedrägeri

nog är det väl förbannat. beställde hem en liten nyckelring för några veckor sedan, gratis. en sådan som är bra att ha ifall jag någon gång skulle slarva bort dem. ungefär "hej, lämna in mig på polisstationen så får du hittelön!", borde förstått att det fanns en hållhake i detta. nyss ringde en 08a, ja det var uppenbart, som lät sådär obehagligt trevlig och ville tvinga på mig ett "spärrpaket" till ett riktigt lågt pris, dvs 500 jävla spänn, multum i mina öron. jag svär att om denne man eller någon av hans korkade kollegor kontaktar mig igen ska jag fisa denne i örat. å andra sidan är det väl precis ett sådant jobb som väntar oss alla. ehm, norge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0