farmor

efter två lektioner på midgårdshelvetet tog det emot för jungfrukroppen min, jag for då till farmor istället. hon lagade lunch till mig, färsbiffar, fräst lök, potatis och lingonsylt! mm. jag fick med mig en del hem, som alltid då jag besöker henne;

tre tavlor av lasse åberg
pappas gamla skolväska
ett dussintal fotografier (ska så småningom fixa ett fint ÄKTA fotoalbum)
en svart kuvertväska
en stickad väst
två stieg larsson böcker
en höj-självkänslan-bok
en receptbok
en lampa
två tennprydnader + en familjeklenod (tavla), allt från vilhelmina
två julbockar (JA det är sant)
två armband

detta släpade jag alltså med mig på bussen hem, man vill ju som inte tacka nej till något.


ung pappa, chockas över likhet

nykläa + armband

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej, tackar!

2009-04-07 @ 07:56:09
URL: http://smanty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, tackar!

2009-04-07 @ 07:56:12
URL: http://smanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0