güt dag

idag har det varit en vintermysig dag. alex och jag har gjort ersboda, dvs besökt myrornas och h&m. vi köpte varsin jacka, båda för halva priset på h&m, jättetjusiga! när jag stod därinne vid ett ställ med jackor så hör jag till min förvåning en kvinnoröst säga "elin!", där stod sanna o i klassn, kollandes på en marinblå jacka som hon var sugen på. det kändes lite lagomt awkward att jag inte sett henne när jag gick till stället men vaffan! hej sanna :)

javisst ja, igår bokades två biljetter till ac/dc den 20 februari i globen! AWESOMENESS. detta har alltså varit min dröm sedan jag var 11 år cirka. det var då jag, tobias och andré började lyssna på highway to hell och andra dängor i bilen påväg till stugan samt övade in duckwalk framför teven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0