FREITAG

det betyder för den sakens skull inte att dagen varit till belåtenhet. samtalade med mr brölle på bussen påväg till skolan som höll med om att det är ett helvette att alltid behöva stå i bussen. han gav även ganska glatt beskedet att engelska nationella är ganska drygt, redan då kände jag mig glad inför provet jag skulle komma att skriva 10 minuter senare. nu är det ur världen och det är ju skönt, åtminstone den skriftliga delen. cold november rain, piss och blåst när man skulle vandra till stan efter skolan, died a little inside. jag och jennifer såg femmans buss glida förbi bortom krönet när vi passerat genom viadukten (?) som leder mot hagaskolan så vi sprang till närmsta busshållplats och åkte buss in till stan. något ska man väl förfan unna sig. imorgon ska jag och alexander jobba, med start klockan 08.00 djezuz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0