se sorgen i brunögat

idag slog det mig att jag är inne på sopranos sista säsong, dvs sex. mitt liv kommer därefter vara bortom spänning och mening. det kommer präglas av ingenting annat än tristess och enorm saknad. mitt liv är uppbyggt efter den serien, minst tre timmar varje dag finns dom karismatiska människorna där och fyller mina meningslösa tomrum. vad fan ska jag ta mig till? någon som vet av någon annan maffiaserie? någon annan serie överhuvudtaget? jag vill fan inte ha några mesiga förslag såsom oth och liknande, då kan jag lika gärna trilla av pinnen på en gång. hur som haver, ännu är det roliga inte slut. ni måste förstå att detta är en process för mig som lika gärna kan ta sin början nu så jag en dag inte sitter där helt ensam med ett tomt diskutrymme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0