[email protected]

jag och min bror bråkade för ett tag sen om vem som skulle få använda micron först, jag vann. andré gick till sitt rum och smällde dörren efter sig. i samma veva kom alexander förbi oinbjuden (inte) och då fick han se hur det kan se ut här när vi inte har främmande. andré sitter fortfarande och buttrar. jag är säker på att hela min familj egentligen hatar mig och bara väntar på dagen då jag är tillräckligt förmögen att kunna lämna boet. i övrigt så står gredan tre liters vid mina fötter och bara väntar på att förtäras, snaaaart. dagens komiska var min och fredriks hälsning med instickning av tobias:

fredrik: -"AAAAHHH!!!"
jag: -"AAHHHh!!!"
tobias -"hej"
jag -"hej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0