fittdag

idag kan jag inte leva med gott samvete. det har varit så överjävligt mycket i hjärnkontoret de senaste dagarna att jag inte haft tid att handla mat till min älskade hårtuss. elsie. jag har grinat en skvätt över detta såhär på kvällskvisten, strukit min älskade över magen och varit ångerfull. alltsammans är ju väldigt olyckligt. vill tillägga att hon ätit morötter och hö DOCK men inte pellets som är huvudfödan. tänker se till att alex står utanför djurmagasinet vid öppning imorgon för annars vet jag fan inte om jag kommer kunna sova inatt. själv har jag ju ett säkerhetsvaktsprov jag inte hunnit plugga till. blev ju dessvärre tvungen att jobba istället. efter en redan åtta timmar lång dag. istället för att prioritera elsies välbefinnande. aldrig igen kanoni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0