grannfejden

mina grannar är fan sjuka i huvudet. den värsta kollar på hemmabio mitt i nätterna, varje natt, på högsta volym. jag lär ha märken i väggen efter alla gånger jag slagit föremål i den för att markera att han fan inte är den enda som bor här. den andre går i klackeskor 24/7, det spelar alltså ingen roll vilken tid det är på dygnet så hör man de jävlarna KLICKKLACKKLICKKLACK. hennes hund skäller jämt också så hon slår den säkerligen. ska fanimej anmäla henne. nu hör jag hur klackpatrasket går ut i trapphuset så nu skriker jag håll käften (!!!!) rätt högt några gånger med min redan söndertrasade hals.

Kommentarer
Postat av: Grannfejden

Grannfejden söker nya fall just nu! Maila till [email protected]



2010-11-16 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0