dygna

efter två-tre timmars kravlande i sängen och ett misslyckat sömnförsök lägger jag ned och beslutar mig för att hålla mig vaken till EFTER jobbet imorgon. jag slutar 13.00. vad är det för mening med att sova två timmar denna natt? vad kommer det ge mig? jag kommer bara vara ännu tröttare när jag skall kliva upp. har nu senast suttit och läst fb forum med tips på att hålla sig vaken så inatt blir det promenader, kaffe i mängder samt att lida sig igenom den stundande tröttheten. för efter lidandet skall tydligen grejen vara biff. vet själv att övertrötthet är underskattat <3 att jag kommer att se ut som ett junkfuck imorgon kunde jag inte bry mig mindre om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0