fan ta mitt liv

ja nu ligger jag i fosterställning igen, har legat och grämt mig i snart tre timmar. inte så satans sugen på att börja jobba halv fem imorgonbitti. vilken normalt funtad jävla människa kan ställa in sitt dygn efter det? sist jag jobbade såhär var jag uppe hela natten, verkar fan inte som om jag lyckas bättre denna gång. känns inte på något sätt roligare heller när det är första gången jag måste klara mig helt själv fram till klockan åtta. i tre timmar ska jag styra en restaurang helt själv utan någon fucking sömn.

sådana här gånger tar jag mig alltid en allvarlig funderare på om man kanske skulle fixa fram uppåttjack att ta när en lösning är bortom all rimlighet. då hade faktiskt sömnproblemen inte rört mig ryggen. näe vet ni vad, nu ska jag fan slåss mot tiden och vänta på alex som är på ingående, då äter vi kvällsfika och sedan får jag helt enkelt se om jag ens orkar ge sömn ett nytt försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0