djez

åh herregud. på mammas gård finns det klart ett gäng nötter. i tisdag satt jag, alex, tom och arvid och drack lite, hade bakgrundsmusik och konverserade (INOMHUS). då har hönan med de femton små pissande hundarna på andra sidan gatan påstått sig ha hört oss och gjort min mor upprörd. förstår personligen inte hur detta kan vara varken en fysisk eller psykisk möjlighet. gissar på att de är av det slaget som sitter med kikare i fönstret och stirrar på grannarna. om det nu var så överjävligt jobbigt att leva för den stunden så kunde väl crazy dog couple förslagsvis kunnat komma över och bett oss hålla käften. men de vågar de inte, istället går de på mamma när de är i "överläge". snyggt. om jag blir likadan när jag är SÅ gammal. manad, döda mig.

då älskar jag mina egna grannar. vi måste ha levt rövare här 500 gånger utan en enda tillsägelse. inte ens en hint.

(vi är inte de enda på gatan som festar till det ibland. det är dock bara vi som stör eftersom övriga grannar gaddat ihop sig i någon slags überpatetisk pakt. vår familj brukar ha överseende när andra vill ha lite roligt. det är vi sorgligt nog ensamma om.)

Kommentarer
Postat av: Monica

Whuut är det sant? Ofta de klagade??? Konstigt, vi har ju festat en del gånger och skrikit på balkongen typ.. det har ju inte vart något problem med det?

Skit i menstanten och kör på!

2010-08-12 @ 18:44:35
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: elin

åhhh jaa blev så less. är här hos mamma ikväll igen, ska typ lägga surströmming i deras postlåda!

2010-08-12 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0