ween

på halloween ska jag fanimej ställa till med matorgie, hemska filmer och äcklig dekorering istället för att lyckas begå misstaget att besöka svinig lokalfest som de senare åren. har kommit över ett par recept jag vill försöka mig på. just den dagen var ju faktiskt årets bästa som liten, åtminstone för mig. den har alltid fascinerat mig. alla mina kusiner, min bror och jag var utklädda till häxor och dracula. vi envisades kolla på barnförbjudna skräckfilmer med kuddar för ögonen i ett mörklagt rum för att sedan skrämma upp varandra till sammanbrott. vi drack bål, åt rostade pumpakärnor och trasslade in oss i spindelnät från lekbiten. FAN så vill jag ha det i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0