DAMAGE CASE

allltsåååååå pengar, giv mig. NI FÖRSTÅR INTE HUR BRA NI HAR DET MED GRATIS MAT. den mat jag handlade i tisdags är slut och man vet inte när nästa gång blir. KANSKE HAR VI RÅD MED EN TOMAT IMORGON. på lördag blir det iallafall loppis, kan ju bara be till helvetesgudarna att man får någon skit såld. ALLA SOM TROR ATT EGET HUSHÅLL BARA ÄR FRID OCH FRÖJD KAN JU TESTA PÅ DET SJÄLVA. att jag skulle köpa ett klädesplagg i dagsläget kommer inte att hända, jag skrattar åt det. känner ingen lust till sånt längre som tur är. i nuläget är det överlevnad (hehe) som prioriteras. de få kronor jag får i månaden går oavkortat till mat och andra nödvändigheter i mitt liv. ja det är mitt val, kunde ju istället välja att svälta mig själv till döds för att kunna köpa ett par skojävlar. är också FÖRBANNAD över att ingen sagt något om att filip och fredrik skulle gästa stan IDAG. tack kära medmänniskor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0