tråk

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter: elin ida johanna niskanen
Smeknamn: alex har ett par stycken till mig
Låt som när du är ledsen sörjer till? sörjer? rockballader funkar alltid
Beroende av: alk, musik, nå människor
Vem behöver du mest just nu: alex
Har du haft pojkvän? ja
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är en skön person
Vad säger du för att imponera på någon? försöker sällan imponera på folk
Hur imponerar man på dig? genom att vara musikalisk, då faller jag
Brukar du skratta för dig själv? eh ja, johan glans på youtube
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej jag tänker ta 15.32 bussen, möts vi på stan eller kommer du hem först? :)" från mamma
Äger du några converse: ja, röda
Brukar du bli för full: händer
Vad har du för mobil operatör: telia nått
Är du allergisk i mot något: nå nötter, nå pälsdjur, brats, "märkvärdiga människor"
Nästa mål i ditt liv: flytta, skaffa arbete, resa
Hur svarar du i mobilen: hej de e elin eller hallååå
Vem ringde du senast? jennifer
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: nå BS
Har du sårat och blivit sårad? ja
Sov du ensam: vadå sov? när? FÖRKLARA. det är hemskt tråkigt att sova själv
Brukar du komma i tid: beror på, inte till skola iaf annars är jag nog lite av en tidsoptimist
När mår du bra: när jag är lagom lullig i trevligt sällskap
Blir du lätt kär? njae
När blev du fotad senast: i helgas kanske
Hur känner du dig nu: trött och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: svart, rött, vitt
Vad tycker du om fötter: mycket vidrigt
Vad saknar du: i detta nu sällskap
Hade du en bra kväll igår: ja!
Favorit dryck på morgonen: kaffe
Rakar du benen: ja när det behövs hehe
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tolv i snitt
Är du blyg? ja fast jag har en avslappnad fasad, tror jag andra uppfattar
Vill du hellre ha mail än brev: breee-hev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: halvt som halvt
Har du spytt offentligt: ja
Vad gör du i morgon: utekväll med bästa vän
Vad är det värsta du vet? många människor och mycket annat också
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vill inte tänka på det
Har du varit kär någon gång? jag är
Vad längtar du till? flytten, student, sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad använder du för shampoo? matrix so silver och lite annat
Vad är det finaste du fått? min lillebror andré, awwww
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: ja
Du samlar på: band t-shirts? omedvetet egentligen, scarfs gillar jag också
Gröna eller röda äppeln: gröna granny smith!! de besprutade jävlarna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: håller det mesta för mig själv
Gillar du golf: nej, inte efter den satans golfveckan jag råkade välja på hagaskolan
Vilken tid gick du upp idag: 0900
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej, strumpbyxor
Är det okej att gråta: ja det äger
När grät du senast: minns inte
Bär du glasögon eller linser: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan tio och två
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: med rätt person KANSKE
Vill du ha barn: absolut!
Solar du ofta: nej, överskattat
Är du bra på att laga mat: det är jag
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: klarar mig
Är du musikalisk? kanske pytte
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: magnum eller twixglass
Tycker du om sushi: har för lite erfarenheter av det
Vad äter du helst när du ser på film: lösviktsgodis, grillchips
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: lite av båda
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: har väl hänt
Biter du på naglarna: tyvärr
Röker du: tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0