seasons in the abyss

mitt liv har rätt mycket flyt nu, under endast en veckas tid har jag lyckats fixa både tatueringsbokning och ett eget boende. jag har alltså en del att se fram emot. på tisdag skrives kontrakt. alexander funderar på att bo där med mig och det hade jag inte haft något emot alls. det kan bli trångt men det är ju mysigt! rykten om icakort har nått mina öron och jag blir snart stolt ägare av ett sådant, jag dör nästan. under de senaste dagarna har jag suttit och prickat av möbler och småprylar jag vill köpa, kan icket invänta ikeabesöket. förövrigt så har jag sökt sommarjobb via arbetsförmedlingen + att mamma skrivit in mig på ÅLÖ + att jag ska söka ännu ett på tisdag. jag är inte HELT tappad bakom vagnen, bara nästan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0