pipes

massagen igår var välbehövlig och mycket awesome. idag när jag vaknade petade alexander mig på ryggen. det gjorde ont. fruktansvärt ont. jag har alltså blåmärken på min rygg. borde jag anmäla kvinnan? näe. det är jag som är känslig. hur som haver. efter massagen var det ju tänkt att jennifer och jag skulle hem till mig och typ äta chips och kolla på någon otrolig film typ scary movie 3. jag kom upp med idén att EN öl skulle fullborda mitt välmående för stunden, så det blev pipor af scotland istället. som de flesta vet, en öl blir easily några fler. det var i alla fall trevligt trots ångesten som kröp sig på varje gång kortet drogs. mer impulsivitet. stjärtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0