nu spolar jag kröken

nu ingår jag i ett avtal med mig själv, en lugn, HELST, nykter månad väntar framför mina fötter. jag har suttit och spånat på hobbys nu och smyckestillverkning är det jag tror är mitt kall i livet. varför jag väljer att göra detta är för att jag är totalt utpumpad i kropp och själ, pga att det har blivit några för mycket lite för många gånger och för att jag absolut inte känner att det är ett nöje längre utan ett måste, en självklarhet, en vana. nu är den bästa tiden att ta tag i det. modstriologin har lite med beslutet att göra även.

wolfman jack släpper nytt album 17 april, glad elin.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har börjat virka mössor, det pwnar

2009-03-11 @ 16:14:57
Postat av: elin

åh det skulle jag gärna vilja kunna!

2009-03-12 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0