fem satans år



2005, första gången jag besökte en stor festival (PDOL)
försökte hänga med i märkesklädessvängen. groteska smycken.
lånade för det mesta kläder utav tilda som redan hade allt.


2006, en lite mer retro stil. slutade använda smink.
bohem-inspirerande. västen blev min bästa vän.


2007, jag ville se ut som hej-kom-och-hjälp-mig. tjocka tröjor, sjalar
 och mössa. även en kånken och gärna en tygjacka på det.
nationalteatern tog över mitt liv. trästocksdebut.


2008, detta säger väl egentligen ingenting speciellt.
less is more. tupera hårskallen.


2009, jeans, jeans och jeans. 70-talet var fint.


Kommentarer
Postat av: tilda

den där tröjan är spårlöst försvunnen... Förmodligen har den dragit sig tillbaka till den plats där den hör hemma; helvetet. Gärna brinnandes

2009-06-05 @ 15:33:01
URL: http://tildawaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jasså, vad jävligt! kanske gärna brinnandes ändå

2009-06-06 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0