enorma mängder efterbörd skola tryckas i guds ansikte

denna sommar har hittills slagit alla rekord i dålighet. dagens enda positiva var att jag utanför ett förråd hittade en kartong till bredden fylld av tidningar, jag slängde mig genast över starletmagasinen från 1986 med rubriker som "in på livet med europe" och dyl, placerade dem i en plastkasse och la på säkert ställe. när jag minuter senare återvände till platsen var de borta, jag ville grina men vågade inte inför de andra. livet är ett rent jävla helvete. fan ta er alla som sitter inomhus med varm dryck och glor på tv hela dagarna. äcklar mig in i döden.

det var en tysk en elin och en bellman som skulle se vem som hade det sämst. varpå tysken sa "elin har det sämst" så elin vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0