01-01-09

nyår firades på teg hos min gamla fina klasskompis jennifer. det var BÄST, mycket roligt att träffa henne på riktigt på sisådär  5-6 år. trevligt folk var det också, bland annat svea (linnea) min gamla trogne granne från korpralsvägen 15 A, nostalgitrippen! jag hoppas på en repris framöver. när de allra flesta hängde på torget runt tolvslaget så tog jag och alexander en taxi hem och fortsatte nyårsfirandet med min mor och hasse, det var ju lite udda men kul. ja. idag vaknade man med diverse skador man inte visste vart de kom ifrån. bland dessa en stukad hand, skrapsår på knä, blåmärken överallt, alexanders uppskurna finger osv. det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0