900212

idag fyller jag 19 år, gammhoran. nästan. näe. om sex dygn sitter jag och alexander på ett kallt skruttigt tåg med skrikande katter påväg ned till hufvudstaden för att sedan när vi kommit ned bo på ett fyrstjärnigt hotell GRATIS granne med t-centralen HEJ. sedan bär det av till globen och EJSI/DISI. jizz in my pants. önskas att se någon celebrity, typ blondinbella eller kissie, kasta ruttet ägg på! enda kruxet i mitt liv är just nu att mitt födelsedagsfirande, som skall ske imorgon, kan bli knapert för min ekonomi. vill ogärna leva som ett fattigjon i stockholm MEN HE LÖS SE! bärsn, gossip och minnesluckor.

jennifer säger (14:42):
du ska bara veta vilket helvette din present har utstått
jennifer säger (14:43):
var som utanför OK
jennifer säger (14:43):
sen ramlade jag
jennifer säger (14:43):
och din present flög ner
jennifer säger (14:43):
för backen mot bilvägen HAHA
jennifer säger (14:43):
sen kom massa bilar
jennifer säger (14:43):
mamma började jaga den HAHA

Kommentarer
Postat av: Jennifer S

Grattis elin!!

2009-02-12 @ 18:17:56
Postat av: elin

tack jennifer!:)

2009-02-12 @ 21:30:26
Postat av: Julia

GRATTIS! som fan!

2009-02-12 @ 23:06:05
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0