snälla snälla

fredag:
grabbarna
newcastle+odin
allsång

lördag:
pinocchio
apati
melodifestivalen av en anledning *
tidig sömn

idag:
börja skriva på pa100

* caroline af ugglas är en otrolig kvinna! jag tycker det är mycket sorgligt att hon ställer upp på den förbannade shlagerskiten. hon har så fruktansvärt mycket högre standard än resten av stureplansanhängarna som kör playback på sina gig. caroline en riktig karaktär. hon behöver inte bekräftas, hon är för mig en gud som berör. inspirerande. det skadar inte att hennes influenser är janis joplin och david bowie.

imorgon t.o.m fredag har vi skolarbete hemifrån, pa100 vecka! blandade känslor, fruktansvärt skönt fast även fyllt av ångest. skriva nå jävulskt kopiösa mängder text. jag måster intervjua folk också, eller jag måste inte men det ingår i mitt arbete. bli inte förvånad om jag tvingar just dig att svara på frågor. oja, jag som hade tänkt ha en vit helg nästa helg, kommer inte bli något utav. jag fyller ju förfan år på torsdag, krog på fredag! YAY jennifer, sandra och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0