home disgusting home

denna weekend resa är det bästa som hänt mig på mycket länge, det kändes enormt behagligt att komma ifrån denna tragiska jävla stad. jag flyttar så fort som möjligt, ner till söder! hur som haver så var ac/dc en dröm som blev sann. bäst på alla sätt, suverän setlist, en otrolig scenshow, ett otroligt tryck och originalmedlemmarna (-bon scott) på scenen. jag kommer aldrig glömma. bortsett från konserten så åt vi en hel del och förtärde alkohol, eftersom dessa saker faktiskt är det mest njutningsbara som finns. nästan. en gnutta shoppande blev det, en led zeppelin t-shirt som länge stått på önskelistan. enbart den! åh jag vill tillbaka till stockholm med alexander, men det enda jag skall tillbaka till nu är verkligheten, tar emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0