- det var hemskt, säger jennifer forsberg 18 år till expressen.

det var otroligt att styra kosan mot flotts utförsäljning när man skådar samtliga ur umeås bratelit argsint slåss med järnfistarna om de surt fördärvade sista sorgsna dyrgriparna till plagg. det slets och kastades i en oroväckande symbios. köerna till testhytterna likaså till kassan var oändliga. man var ju som tvungen att spela med i denna fruktansvärdhet så jag slet ju genast tag i fyndlådan och började välja och vraka bland otroliga tygstycken. jennifer och jag var senare tvungna att återvända två gånger för att se spektaklet om igen. idag kryllade umeås gator av blå/gula flottpåsar.

annars vill jag bara säga att jag nyss slängde ihop världens bästa snabbmat, stekta nudlar med wokgrönsaker på högst 7 min! thai



Kommentarer
Postat av: Julia

haha alltså så sjukt, kan ni avlägga rapport senare idag? jag har bara hört rykten om den otroliga strömmen av draggenelever..

2009-02-17 @ 08:59:46
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0