You know what really grinds my gears?

Jag har fått klagomål över min fruktansvärt dåliga uppdatering här. Nu när jag kollar igenom mina inlägg så slår det mig att majoriteten av dessa handlat om gånger något stört mig. Det får mig genast att tänka på Peter Griffin och hans nyhetsinsats i hans egna part  "What really grinds my gears". Jag tror att jag ska bevara det stuket FÖR jag vill trots allt inte att detta ska förvandlas till någon jävla modeblogg eller dylikt. Fawk that.

          What really grinds my gears
  • Personer som inte kan uttala engelska ord korrekt
  • Felstavade/särskriva svenska ord och meningar
  • Umebor som kommer med uttrycket "ring mig" 2 år försent
  • Långsamma personer i trånga gångar
  • Fula människor som ser ner på en
  • Personer med dålig musiksmak
  • Att behöva stå upp i bussen
  • Äcklig mat
  • Debattera om kött och könsroller i klassrummet
  • Extremt tjocka personer som äter på skräpmatställen
  • Idioter som köper upp hela jävla lagret med biljetter (AC/DC) och säljer dom för det tredubbla, fittor
          And the list goes on..

Kommentarer
Postat av: Chall

Fula människor som ser ner på en är ändå värst.. typ de som tycks va..

2008-10-21 @ 20:46:05
URL: http://dittsatanssvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0