wednesday morning 3 am

gårdagens slit belönas med ledighet idag. eller ärligt talat så vet jag faktiskt inte, jag bara antar det. det är något jag känner att man förtjänar efter månader av närvarande. idag vaknade jag runt tolv, gick till köket och såg till min förtjusan kaffe och brownies som väntade på att förtäras på köksbordet, yummo! inte nog med det, ikväll ska alexander och jag äta middag på great eastern och det känns inte alls pjåkigt. planerar att äta tills jag stupar. måste dock erkänna att jag saknar smaken av thailändsk delikatess från thaiköket som finnes på sandahöjd, dit ska jag inom snar framtid. och ja, mitt liv går ut på mat och dess olika exotiska smaker. ska nog bli matkritiker när jag blir stor.

creds till midgårdsskolans musikklass och dansklass årgång 06. gårdagens premiär av deras slutprojekt var riktigt bra, bäst var tolkningen av aerosmiths låt cryin', jag blev frälst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0