vildhavre

min fråga till allmänheten är, vem fan är det som sprider runt sitt vildhavre på midgårdsskolans toaletter? igår morse möttes jag av en enorm stank, som en knapp sekund senare kom att resultera som ett slag i ansiktet på mig, när jag oskyldigt tänkte besöka toaletten för att snyta mig. den första tanken som slog mig var vart denna mycket groteska odör kommit ifrån och jag kollar snett ner, i toaletten. innehållet ska vi inte tala om, jag kan bara meddela att dess väggar var av annan kulör än vit. samma sak hände jennifer fast på en annan toalett vid senare tidpunkt. stig fram du som sprider denna skräck på skolan, eller stanna åtminstone hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0