evk

jag är så jävla stolt över mig själv. hade evk (elevvårdskonferens) uppföljning i eftermiddags och fick bara höra positiva grejer och hög närvaro hade jag också. för en gångs skull slapp jag ta emot bajs från alla håll och kanter. om man jämför med hur jag skötte skolan för ett-två år sedan så har jag gjort en rejäl uppryckning! jag har idag även suttit i ett antal timmar och skrivit nationella svenska B, det kanske till och med gick bra. detta skall firas, jag vet bara inte hur. kanske ska jag lyxa till det med en coca cola när det börjar närma sig kvällskvisten. nu väntar två avsnitt gossip girl samt otaliga avsnitt sopranos hehe. det har förresten varit världens mysigaste när alexander i princip har bott här i två dygn. any time hjärtat.

dagens kom ihåg: ta med steinbeck till skolan imorgon, krav från bibblo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0