23

fan vad jag hunnit med idag, 09.00 på vårdcentralen. har tydligen öroninflammation i yttre hörselgångarna. jag fick en salva som heter terracortril, den liknar honung. jag sitter nu med denna salva i öronen och jag måste meddela att det känns lite olustigt. det kittlas faktiskt enormt. efter vårdcentralsbesöket åkte jag, mamma och hasse ned på stan och fikade samt köpte de sista julklapparna. jag fick en julaftonsklänning av mamma, bästa. hur som haver, vi gör allt för att försöka få in julstämningen i huset, idag köpte vi t.o.m en brasa i form av en dvdskiva som man kan se på teven med bakgrundsmusik och brasknastrande HAHA. kruxet är det att en brasa inte kan ersätta den tomma plats andré lämnat efter sig!

nyårslöften: gå ned fem jävla kilo
                      tatuera mig i januari



Kommentarer
Postat av: chall

varför ska DU gå ner 5 kg?

2008-12-23 @ 12:25:55
Postat av: Anonym

haha därför att jag gått upp fem kilo sen i somras! thats why!

2008-12-23 @ 12:29:06
Postat av: Anonym

och du snackar om att inte vara utseendefixerad och inte ha en modeblogg = skriva om utseende etc. wtf, du är fin exakt som du är

2008-12-24 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0